Teknik Servis Hizmetleri

Bakım Anlaşması

Kurumsal bazda yapılan yıllık bakım anlaşmaları çalışır durumda teslim alınan bir sistemin anlaşma süresi boyunca periyodik koruyucu bakımlarının yapılarak çalışır durumda tutulması esasına dayanır.

Bakım anlaşmalarının amacı arızaların giderilmesi değil, sistemin durmaksızın çalışmasını sağlayarak, olası işgücü kaybını önlemektir.

Genellikle yıllık bazda yapılan ve limitsiz müşteri yerinde servis esasına dayanan bakım onarım ve teknik servis hizmetleridir. Yapılan anlaşma çerçevesinde müşteri sahip olduğu tüm bilgisayar ve yan ürünlerinin periyodik bakımlarını yaptırabildiği gibi yıl içinde çıkan tüm problemlerini ,Servis personelleri tarafından öncelikli olarak çözdürür. Bu anlaşma kapsamına müşteri isterse İşletim sistemi desteği ve virus temizleme desteği, eleman bulundurma gibi hizmetleri de ekleyebilir. Yerinde giderilemeyen sorunlarda arızalı ürün onarım için servis merkezimize alınır. Yıl sonunda verilen detaylı servis raporu ile kurumlar, cihaz yatırımlarını planlayabilir.

Bakım anlaşması kapsamında verilen hizmetler :
• Yılda 1 kez koruyucu bakım ve temizlik
• Müşteri yerinde limitsiz servis
• Yerinde giderilmeyen arızalarda Servis merkezinde servis
• 9×5 24 saatte, mesai saatleri içinde müdahale
• MS Windows 7 ,8 ve 10 desteği
• MS Server 2008 , 2012 , 2016 ve 2019 desteği
• MS Office  desteği
• Garantili cihazlarda müşteri adına hareket
• Dönemsel/yıllık raporlama

Kurumsal Bakım Anlaşması Yaptırmanın Avantajı Nedir??
Kurumsal Bakım Anlaşmalı müşterilerimiz öncelikli müşterilerimizdir. Belirtilen arızanın niteliğine gore telefon, uzak masaüstü bağlantısı ve yerinde servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem belirlenir ve sorun giderilir. Arızalı ürün yerine yedek ürün verilir. Müşterilerimiz, donanımları bozulduğu için, iş kaybına uğramazlar. Teknolojik gelişmelerden anında haberdar olurlar ve bunun için ek bir ücret ödemezler.

Teknik Servis Hizmetleri

Çağrı başı servis, yıllık servis anlaşması yapmak istemeyen kurumlar için alternatif servis hizmetidir. Özel bir anlaşmaya gerek duyulmadan kişisel bilgisayarlarda, yazıcılarda ve işletim sistemlerinde meydana gelecek arızaların, çağrı başı fiyatlandırılarak  Servis Merkezimizde giderilmesini kapsar.

Çağrı başı servis  kapsamında masaüstü veya taşınabilir bilgisayarlarda, yazıcılarda her türlü donanım ve işletim sistemi, MS Office uygulamaları, virüs temizleme gibi tüm hizmetleri,  uzun süreli anlaşma yapmaya gerek olmadan hizmet alabilirler.


Uzaktan Destek Servisi Özellikleri

Uzaktan yardım programı sayesinde , hem zaman tasarrufu sağlıyoruz Hemde kısa sürede çözüm üretiyoruz.

Aylık bakım anlaşması  olan müşterilerimiz bu hizmetten ücretsiz yararlanırlar.

[contact-form-7 404 "Not Found"]
Menü